Halaman

Rabu, September 26, 2012

Assalamualaikum bloggers.. Sepanjang dinihari hujan... Nak bangun pun liat. Tapi dek kerana aku dah tido sejak jam 9 malam tadi, bangun la jugak jam 5.30 subuh td. Huhu.. Nak g kerja, lagi la liatnyerrrrrrrrr....

Teringatkan kerja2 yg menanti, jemu rasanya.. Letih hari2 otak berfikir, badan bekerja.. Aku suka kerja ni, aku excited, tp bila memikirkan beberapa perkara, rasa cam nak resign. Kadang2 fikir.. Nyesal tak VSS ari tu! Kadang2 rasa tak ikhlas kerja ni.. Huhu

Tapi, apa boleh buat, Life goes on! Kerja utk hidup. Kerja utk anak2.

Perhatian... Gambar bukanlah menggambarkan kerja saya ye, itu cuma sebahagian dr kerja saya. Meja saya sebelah sana tu tau! Hahaha

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 ulasan:

Ijahans berkata...

ku pun rasa nak duk rumaahhh jer...
ikhlaskan hati utk kerja ini demi kelangsungan dan kesempurnaan hidup ku dan keluarga ku....kerja yuk

Tanpa Nama berkata...

Huhuhu... Kerja yuk kerja!
Kadang rasa nak terlolap dpn pc opis. Kalo setakat tersengguk tu, hmmmm... Maleh nak criter.

Unknown berkata...

life must go on