Isnin, Disember 19, 2011

Kaya

Assalamualaikum kawan2 semua..

Dah lama giler aku tak menulis di sini.. muahahaha... (gelak org jahat)..

Tengahari tadi, dpt emel dari seseorang, meluahkan isi hatinya...

"Eh,org tu kaya, kan..
Untung org tu kan.. bleh g overthesea bila2 masa je,cam balik kg..."

kaya kaya kaya.. sapa tak nak kaya..
Semua org nak kaya...

HEIIIIII... USAHALAH KALO NAK KAYA!!!




Kaya..

Macam2 kaya
Seronoknya kalo kaya
Boleh beli macam2..
Cakap je apa nak..
Petik jari jerrrr...

tp, jangan la nak jd kaya cam dlm video Senario tu.. Hahaha...


Kawan ku sayang...

tak semestinya kaya itu bahagia..
Tak semestinya kaya itu gembira

Boleh jadi jugak kaya itu sengsara
Boleh jadi jugak kaya tu tak dapat lelapkan mata..
Boleh jadi jugak kaya tu tak tercapai bahagia

Sayangku kawan..

Jom kita jadi biasa2 aje

Asal kita bahagia
Asal kita tak kecewa
Asal kita tak dalam dilema sentiasa

kawan, kau bahagia, aku bahagia..
Nanti kita g tengok wayang sama2 ye...


P/s..

Darl sayang ku..jgn ko ingat kaya tu selalunya bahagia.
Kalo nakkan kaya, bahagia, gembira, selesa..

Ingatlah, usaha usaha, usaha & usaha.
Tak pe la kita tak kaya sangat
Sederhana asal bahagia..

Semoga persahabatan kita semakin kaya dengan kasih sayang, kebahagiaan, kegembiraan & penuh kesyukuran.

Mu masih ingat emel mu ke ku pasal "ISTIDRAJ" tu???

nah, ni kaya untuk Mu, esok bleh breakfast Kaya ngan roti.. hehehe





p/s lagi....

Ku pun kaya jugak..

Kaya budi bahasa,
Kaya pandan kelapa,
Kaya hutang..


Hahahaha...


Apapun... jgn serik ya, walau kita tak kaya macam sesetengah orang
Tapi persahabatan kita ni dah pun kaya..

Kaya dengan gossip
Kaya dengan cerita
Kaya dengan kisah suka duka kita bersama


"Shoulder to cry on.... ~ Tommy Page"

Darl... "My Shoulder for U to cry on.... " (T_T)

Tiada ulasan: