Halaman

Isnin, Ogos 30, 2010

Fogive Me Ya Allah...

Insafnya bila aku menonton video klip ni. Terasa sangat banyak aku mengeluh selama ini. Tak pernah aku terfikir orang2 yang tak bernasib baik semasa aku mengeluh... Huhuhu...

Ya Allah... ampunkan aku andai selama ini aku banyak mengeluh.
Aku tahu, aku ini orang yang suka mengeluh.
Kerna anak2, aku mengeluh
Kerna taraf hidup, aku mengeluh
Kerna wang, aku mengeluh
Kerna kerja, aku mengeluh

Andai selama ini aku banyak mengeluh, ampunkan Aku ya Allah...
Aku insan yang lemah
Aku insan yang hina
Aku insan yang kerdil
Aku hanya manusia biasa...

Ya Allah, kau sucikanlah hati ku, bantulah aku Ya Allah..
Ya Allah, kau bersihkanlah hati ku, bantulah aku Ya Allah..
Ya Allah, kau putihkanlah hati ku, bantulah aku Ya Allah..

Bantulah aku ya Allah, berikanlah hidayah serta petunjuk-Mu Ya Allah..
Agar aku bisa berubah menjadi hamba-Mu yang tidak lagi mengeluh
Agar aku bisa berubah menjadi hamba-Mu yang sentiasa bersyukur

Bukan aku tidak bersyukur, cuma sesekali aku mungkin alpa...

Ya Allah... Kau berikanlah kebahagiaan, kegembiraan, kesenangan & rahmat serta hidayah-Mu ke atas keluarga ku, keatas kedua ibu bapaku, mertuaku, saudara2ku, seluruh muslimin & muslimat samada yg masih hidup atau pun yang telah meninggal dunia... amin...

Berilah aku kekuatan untuk menghadapi segala dugaan-Mu, Ya Allah...

Tiada ulasan: