Rabu, September 01, 2010

Perjalanan 3 jam ke London

Assalamualaikum semua...

Teruja dengan tajuk di atas??? Hahaha... jangan anda terpedaya.

"3 jam yang lepas, saya memulakan perjalanan ke London untuk mengutip almond. Sepanjang perjalanan mengutip almond, segalanya lancar, cuma bila saya mula buka bekalan untuk digandingkan dengan almond yang saya kutip, pihak imegresen telah mencukai bekalan saya.. huhuhu... luak la bekalan saya. nanti tak cukup pulak..."

Hahaha... saspen aje, kan... mana boleh kita pergi balik ke London dalam masa 3 jam, melainkan kita ada pintu sukahati doraemon...

sebenarnya, saya buat almond london tadi, tapinya tepung adunan tu dah kena cukai dengan anak2. Huhuhu... diaorg ni bukan boleh nampak kita siap2 pegang tepung segala, mula la nak tolong--->>> tolong menyebok!!! Haihhhh... Ibu dah la nak cepat, korang lak menyebok. Akhirnya, kul 12.30 tadi, aku stop dulu, selepas bakar 3 tray. Esok lak la sambung beb... tak dayo mato den ni nak menanggungnya dah hai...

Ok la u ols... gwa caucincau dulu laaaa... mata gwa udah berat...

Daaaa daaaa..

Wassallam...

p/s foto almond london, nanti2 aja la gwa upload ya... belum siap.

Tiada ulasan: